Het kan nog erger..... en mooier!! (nu met foto's) - Reisverslag uit Corinaldo, Italië van Stan & Jordi Voetman - WaarBenJij.nu Het kan nog erger..... en mooier!! (nu met foto's) - Reisverslag uit Corinaldo, Italië van Stan & Jordi Voetman - WaarBenJij.nu

Het kan nog erger..... en mooier!! (nu met foto's)

Door: Herman & Marion Voetman

Blijf op de hoogte en volg Stan & Jordi

12 Februari 2012 | Italië, Corinaldo

Vorige week dachten we al dat er veel sneeuw gevallen was, maar het kan dus nog veel erger!! Vanochtend wat nieuwe foto's gemaakt nadat het zo'n 3 dagen onophoudelijk gesneeuwd heeft. De foto's spreken voor zich!!

Mocht je nog ooit plannen hebben om op wintersport te gaan, denk dan ook eens aan Corinaldo!!

Vele sneeuwwitte groeten vanuit Italie!!
Herman, Marion & Stan

• 12 Februari 2012 - 13:28

Paul En Truus:

Tjee wat een sneeuw!
    Wij zijn net terug uit Zweden. En wij maar denken dat daar veel sneeuw ligt. Corinaldo spant de kroon! Jullie kunnen op de skies naar het dorp. Of langlaufen.
    Groetjes.

• 12 Februari 2012 - 15:04

Ine Knuever:

geweldig!!!! en wij dachten dat het vorige week al mooi was!!
    Hou het warm, en geniet van dit plaatje!

• 12 Februari 2012 - 15:58

Annelies En Ingrid:

Wow, bella Italia! Geniet ervan! Voor je het weet, snakken jullie naar een beetje sneeuw.

• 12 Februari 2012 - 23:23

Frank En Linda:

Ik ga morgen mijn Italiaanse collega's van Garlando(zitten in Pozzolo) een goede tip met bijbehorende foto toesturen.
    Probeer ook zelf nog dit jaar te komen, maar dan liever in de zon. Groetjes uit Geldrop.

• 13 Februari 2012 - 16:12

Herman En Sjannie:

Tje er is inderdaad veel gevallen.
    Ziet er mooi uit hoor, maar moeilijk bij jullie te komen nu denk ik hoe zijn de wegen begaanbaar of niet???
    Nou misschien komen we nog wel eens op wintersport bij jullie.

groetjes Herman en Sjannie