1 juli 2009-1 juli 2015 - Reisverslag uit Corinaldo, Italië van Stan & Jordi Voetman - WaarBenJij.nu 1 juli 2009-1 juli 2015 - Reisverslag uit Corinaldo, Italië van Stan & Jordi Voetman - WaarBenJij.nu

1 juli 2009-1 juli 2015

Door: Il settimo borgo

Blijf op de hoogte en volg Stan & Jordi

01 Juli 2015 | Italië, Corinaldo

Even een kort berichtje op de Voetmannen site! Het is alweer even (precies 1 jaar) geleden dat we via deze site van ons hebben laten horen maar het is vandaag dan ook een speciale dag.
Niet alleen wonen we vandaag precies 6 jaar in Italie, woont en werkt Maartje met haar vriend Roberto heel gelukkig in Berlijn, werkt Jordi dit jaar als manager in een Italiaans restaurant op Mallorca, maar heeft STAN ZIJN ALBERGHIERO DIPLOMA GEHAALD!
Wie had dit gedacht en geloofd 6 jaar geleden!! Supertrots zijn we dan ook op hem. Jou doorzettingsvermogen en jou ‘willen’ halen van dit diploma hebben je zover gebracht Stan! Tanti auguri!!

Trotse ouders op 3 prachtige kinderen!!

• 01 Juli 2015 - 21:38

Rob Zweegers:

Gefeliciteerd, mooi dat het allemaal goed gaat. Fam. Voetman jullie hebben dit allemaal zelf bereikt dus trots mogen jullie wezen.

• 02 Juli 2015 - 00:47

Carla:

WoW Stan, wat vind ik dit knap, super trots op je, diep respect, "Proficiat"!

• 02 Juli 2015 - 10:58

Cora Burger:

Lieve Voetmannen

Ondanks dat het lang geleden is dat we contact hadden, volg ik jullie wel en wee nog steeds met
    veel plezier! Geweldig dat het zo goed gaat met jullie allemaal en Stan: gefeliciteerd!!
    xxx

• 02 Juli 2015 - 16:50

Rina Brandts:

Proficiat Stan en de rest van de Voetmannen en idd: trots mogen jullie zeker zijn ! Geniet van het moment!
    Ciao Rina

• 03 Juli 2015 - 17:38

Ingrid En Annelies:

Hallo Voetmannen!!!!!! Proficiat met Stan en met de 6 jaren die jullie nu in Il Settimo Borgo zitten. We hebben 2x van jullie verblijf mogen genieten. En ....... we komen nog wel een derde keer. Jullie hebben van Il Settimo Borgo een thuis gemaakt, voor jezelf en voor de gasten. En dat lukt weinigen. Het gaat goed met Maartje, Jordi en Stan. Genieten dus! Heel veel groetjes en tanti baci, Annelies en Ingrid

• 04 Juli 2015 - 08:50

Diana Jansen Van Dijk:

Inderdaad hier mag je trots op zijn Drie geweldige kinderen met super leuke ouders Hoe kan t ook anders.... Kus Diana

• 04 Juli 2015 - 22:33

Wilma Eding :

Hoi VOETMANNEN.
    Ben maar trots op het hele gezin.
    Bijzonder knap gedaan Stan. Van harte gefeliciteerd.
    Dikke kus
    Wilma en Jan