In de series Italiaans voetbal! - Reisverslag uit Corinaldo, Italië van Stan & Jordi Voetman - WaarBenJij.nu In de series Italiaans voetbal! - Reisverslag uit Corinaldo, Italië van Stan & Jordi Voetman - WaarBenJij.nu

In de series Italiaans voetbal!

Door: Herman & Marion Voetman

Blijf op de hoogte en volg Stan & Jordi

15 April 2011 | Italië, Corinaldo

Ciao tutti,

een heel kort berichtje vanuit Italie.
Stan heeft gisteren zijn eerste doelpunt gescoord in de Italiaanse serie waar hij uitkomt voor F.C. Corinaldo.

en er zijn weer nieuwe foto's geplaatst op de site: www.voetmannen.waarbenjij.nu

Binnenkort weer uitgebreider nieuws.

Ciao voor nou, Saluti a tutti e cincin!!

en wist je dat:
- er binnenkort weer meer nieuws verhalen en ervaringen komen!!

• 15 April 2011 - 15:48

Maartje:

Dat is wel een heeeel kort berichtje! Wel leuke en mooie foto's! Die van Stan en Marco op Stan z'n verjaardag ook echt! Het ziet er heerlijk uit dus zeg maar dat hij dat volgende week nog n keer mag maken ondanks dat ie dan niet jarig is ;)

Xxxxxxxx

• 15 April 2011 - 23:30

Carla Van De Weijer:

Hoi lieve ex-buurtjes,
    Wat ziet het er geweldig uit, ik tel de dagen dat ik het live kan zien, nog een kleine twee weekjes, dan zijn we er eindelijk. We hebben er allemaal zo'n zin in.
    Stan, nog proficiat met je verjaardag en met je eerste DOELPUNT, super.
    Tot over 14 nachtjes,
    Groetjes, Carla

• 16 April 2011 - 11:09

Theo Vd Kerkhof:

Wat ziet het er allemaal mooi uit. Jullie hebben het prima voor mekaar daar.

Leuke foto´s. Zo krijgen wij een goede indruk van jullie Italiaanse leven. dat alleen maar `rust ` uitstraalt. Maar middels jullie leuke verslagen weten we dat er bijzonder hard is gewerkt en mogelijk nog hard gewerkt moet worden.

Lieve mensen het gaat jullie goed en mogelijk tot ziens.

Houdoe he

• 16 April 2011 - 19:08

Annelies&Ingrid:

Ha die Stan! Proficiat met je eerste doelpunt! Er zullen er zeker veel meer bijkomen! Nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag! Annelies en ik hebben op jouw gezondheid een lekkere rosé gedronken. En ik heb natuurlijk ook een rosé op de gezondheid van "juf" Annelies gedronken. Groetjes aan iedereen, "de juffen" Annelies&Ingrid

• 03 Mei 2011 - 20:23

Annie Mol:

Hoi Marion en Herman,

Het gaat jullie goed zo te zien, ziet er allemaal goed uit. Mooie foto's en verslagen.
    (Marion heb jij een ander mail adres gekregen?)
    Liefs Annie