op "il settimo borgo" bij de Voetmannen - Reisverslag uit Corinaldo, Italië van Stan & Jordi Voetman - WaarBenJij.nu op "il settimo borgo" bij de Voetmannen - Reisverslag uit Corinaldo, Italië van Stan & Jordi Voetman - WaarBenJij.nu

op "il settimo borgo" bij de Voetmannen

Door: Herman e Marion Voetman

Blijf op de hoogte en volg Stan & Jordi

10 September 2010 | Italië, Corinaldo

Ciao tutti, vandaag zijn onze beoogd allereerste gasten, Wilma, Diana, Jose en Astrid weer huiswaards. Voor vertrek in Geldrop hadden ze al pret en een "schoolreisje" gevoel !

enfin: een mooi verhaal behoefd geen tekst en uitleg, bekijk de fotoos maar en wie weet dat je zelf ooit....

veel plezier,

saluti a tutti, cincin e Arrivederci

Herman, Marion e figli

• 10 September 2010 - 19:31

Voi Figlia E Sorella:

Wat een suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper leuke foto's !!!!!

• 10 September 2010 - 21:52

Astrid:

lieve Herman Marion , Jordy en Stan!Bedankt voor de 4 fantastische dagen!We hebben genoten van jullie gastvrijheid en komen zeker terug.Hopelijk in april 2011.Dan nemen we onze(ex) buren mee!Kijk terug op bijzondere dagen,alles was perfect, maar bovenal jullie vriendschap in het mooie Corinaldo!
    Succes met de verbouwing van de appartementen en tot in april.xxx

• 12 September 2010 - 11:09

Wilma:

Hoi Italiaantjes

Wat heerlijk om deze foto's terug te zien.
    We hebben heerlijk genoten.
    Voor mij is het een beetje thuis komen in De Marche en zeker met jullie gastvrijheid.

Ciao
    Wilma

• 12 September 2010 - 14:44

José:

Ha!!
    Wat was het genieten bij jullie.. we komen zeker terug! Je mag trots zijn op wat je hebt neergezet... als ik jullie foto's vanaf het begin terug kijk besef ik nu nog beter hoe hard jullie hebben gewerkt..! Liefs, succes met alles en tot ziens!

• 13 September 2010 - 20:34

Robert En Jet:

Wij sluiten ons volledig aan op de vorige spreeksters. Het was er geweldig en dat zal met alle goede zorgen van de familie ook zo wel blijven. "Dames" wij hebben erg genoten van jullie gezelschap. Tot op de "mert" zoals Astrid het al aangaf.

"houdoe"

• 17 September 2010 - 19:47

Laura & Wies Colen:

Hallo,
    wij zijn goed aangekomen en willen jullie hartelijk bedanken het was heel fijn en we hebben genoten! Groetjes
    Laura & Wies

• 27 September 2010 - 12:35

Ineke Roelofs:

Ziet er helemaal gezellig uit.
    Ik wil ook wel volgend jaar of zo met een groepje meiden.
    Kan ik het e.mail adres krijgen van jullie?
    Herman en Marion.
    Groetjes, Ineke Roelofs van