goedkoop reizen in november - Reisverslag uit Corinaldo, Italië van Stan & Jordi Voetman - WaarBenJij.nu goedkoop reizen in november - Reisverslag uit Corinaldo, Italië van Stan & Jordi Voetman - WaarBenJij.nu

goedkoop reizen in november

Door: Herman e Marion Voetman e figli

Blijf op de hoogte en volg Stan & Jordi

01 September 2010 | Italië, Corinaldo

Ciao tutti, na mijn eerdere melding van de Ryanair speciale aanbiedingen hierbij even een update: De Ryanaor prijzen zijn verder verlaagd in november dus je kan al op en neer voor 12 euro p.p. !! daarnaast heeft onze prefered autoverhuurbedrijf: autoeurope.eu ook de prijzen verlaagd in november, te weten: vrijdag t/m maandag 70 euro en van maandag t// vrijdag 94,--. Dus al met al ben je met z'n tweetjes voor nog geen 100 euro aan het vliegen en met een huurauto bij ons voor de deur!

en verder: Irene's vakantieverhaal wacht op Maartje's verhaal en wordt dus heel spoedig geplaatst !!

weet je trouwens:

-dat je hier voor een gemeentelijkuittreksel wel 0,52 euro dient te betalen
-dat oggi oggi is
-en domani domani
-maar dat domani vaker gebruikt wordt dan oggi !!

ciao voor nou, saluti a tutti e Arrivederci !

  • 01 September 2010 - 21:37

    Maartje:

    komt eraan, komt eraan!! zaterdag is het af!

  • 06 September 2010 - 17:32

    Oma Bep:

    Gelukkig is Maartje weer heel gezond hier bij mij in Geldrop.Op zo"n moment is Corinaldo wel heel ver weg. De jongens zijn in hun vacantie, 3 weken Stan en daarna 3 weken Jordi bij mij geweest. Dat was genieten voor ons alle drie.Daarna was het even heel stil .Toen kwam Maartje en met haar,hele verhalen over vacantie en ook het verblijf in het ziekenhuis. Nu is alles weer bij het oude en ga ik me verheugen op mijn vacantie , met mijn zus Gerda)in Corinaldo.Hallo Voetmannetjes, here we come.mama,omabep.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Corinaldo

Stan & Jordi

Ciao, blijf op de hoogte van ons advontuur en schrijf je onderstaand in op de mailinglijst !! Saluti e Arrivederci

Actief sinds 29 Juni 2009
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 254637

Voorgaande reizen:

01 Juli 2009 - 01 Juli 2020

we blijven in Le Marche

Landen bezocht: