Ryanair specials naar De Voetmannen in Corinaldo - Reisverslag uit Corinaldo, Italië van Stan & Jordi Voetman - WaarBenJij.nu Ryanair specials naar De Voetmannen in Corinaldo - Reisverslag uit Corinaldo, Italië van Stan & Jordi Voetman - WaarBenJij.nu

Ryanair specials naar De Voetmannen in Corinaldo

Door: Herman, Marion e Rick

Blijf op de hoogte en volg Stan & Jordi

27 Augustus 2010 | Italië, Corinaldo

Ciao tutti,

een berichtje via onze website: www.voetmannen.waarbenjij.nu

we worden net geinformeerd dat Ryanair in de maand november bijna de hele maand een aanbiedinbg heeft voor slechts 10 euro enkele reis p.p. vanaf Dusseldorf-Weeze naar Ancona! dus.... check vooraf wel ff onze beschikbaarheid!

en verder.. zal er komend weekend weer een mooi verhaal op deze site geplaatst worden met nieuwe foto's en het vakantieverslag van Irene Stad bij ons.

ciao voor nou, saluti a tutti e Arrivederci!

• 29 Augustus 2010 - 18:59

Annelies En Ingrid:

We hebben alle foto's en verslagen weer gelezen.Het wordt voor ons nu echt wel tijd om jullie te komen bezoeken.Een lekkere pizza uit een zelfgemaakte oven trekt echt wel! Annelies is gestopt met werken, maar ik moet nog even. November kan jammer genoeg niet. We nemen nog contact op.Ciao en de groetjes aan alle voetmannetjes. Annelies en Ingrid