Oma Bep & haar zus Gerrie in Corinaldo - Reisverslag uit Rome, Italië van Stan & Jordi Voetman - WaarBenJij.nu Oma Bep & haar zus Gerrie in Corinaldo - Reisverslag uit Rome, Italië van Stan & Jordi Voetman - WaarBenJij.nu

Oma Bep & haar zus Gerrie in Corinaldo

Door: Bep en Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Stan & Jordi

16 Oktober 2009 | Italië, Rome

Van Bep:

Herman, Marion, Jordy en Stan.

Nu heb ik rustig de tijd om jullie te laten weten hoe fijn ik het gevonden heb om bij jullie in Italie te zijn.

Geweldig die prachtige omgeving en de rust die daarvan en van jullie uitgaat..
De uitstapjes die we maakten naar Corinaldo , Jesi, Senigallia en Loreto, waar ik volgens Gerda van mijn geloof ben gevallen,
waren onvergetelijk.
En laat ik niet het HEERLIJKE eten vergeten. En dan de jongens op de scooter, ik hoop dat we er een foto van hebben. Ook nog even vertellen
hoe bijzonder ‘t was, heerlijk in de zon op ‘n terras met een glas wijn. Dat noem je dus ‘t goede leven.

Ik hoop er nog vaak van te mogen genieten. Hartelijk dank voor die geweldige week.

Alle liefs voor jullie allen.[oma]Bep.


Van Gerda:

Corinaldo, Le Marche.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nog nooit van gehoord had. Maar de eerste kennismaking was een verrassing. Een stadje, nog ongerept en echt Italiaans, met mooie straatjes en pleintjes waar de mensen gezellig met elkaar zitten te praten. En waar het drukke haastige leven aan hun voorbij lijkt te gaan.
Waar je gastvrij wordt ontvangen in een van die kleine gezellige restaurants met een overvloed aan heerlijke gerechten uit de streek.
Ik heb genoten van het prachtige landschap, glooiende heuvels en huizen die, zo lijkt het, achteloos verspreid zijn.

Hier kom ik graag terug,
Hier in dit toch wat mysterieuze stukje Italie.

Gerrie van der Stap


van ons:
Bep en Gerrie, dank voor jullie bijdrage op deze site en nog veel meer voor jullie gezellige aanwezigheid hier bij ons !!

en verder:
- het volgende bezoek is volgende week vrijdag: Jone
- Roland & Dianne en Frank & Jolein zijn deze week even komen kijken, kei gezellig en weten dus ook al de weg hiernaar toe te vinden!
- eind oktober hier in Corinaldo naar het schijnt het grootste Halloween feest van Italie wordt gevierd ( 3 dagen ! )
- over 1,5 week het parochieblaadje weer verschijnt.
- en rond de 20ste het tijdschrift Huis&Aanbod weer in de schappen ligt.
- en ons 3e verhaal, Het Vertrek, daarin vermeld staat.

Arrivederci !!
Herman, Marion, Jordi en Stan (en natuurlijk Maartje vanuit Geldrop)




  • 16 Oktober 2009 - 20:54

    Astrid.:

    Wat heerlijk om te lezen dat iedereen die bij jullie op bezoek zijn geweest zo enthousiast terug komen. Dan kunnen wij uiteraard niet achter blijven.Een goed voornemen voor 2010!!!!
    We gaan verbouwen ; de hele bovenverdieping vernieuwen, dus een mooie gelegenheid om er een weekje tussen uit te piepen richting Italie!!!
    Leuke foto,s!!
    Lieve groet van jullie buurtjes van de Eindhovenseweg 123!
    XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Stan & Jordi

Ciao, blijf op de hoogte van ons advontuur en schrijf je onderstaand in op de mailinglijst !! Saluti e Arrivederci

Actief sinds 29 Juni 2009
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 254629

Voorgaande reizen:

01 Juli 2009 - 01 Juli 2020

we blijven in Le Marche

Landen bezocht: