Dave ( Maartje's vriend ) een weekje Italie - Reisverslag uit Rome, Italië van Stan & Jordi Voetman - WaarBenJij.nu Dave ( Maartje's vriend ) een weekje Italie - Reisverslag uit Rome, Italië van Stan & Jordi Voetman - WaarBenJij.nu

Dave ( Maartje's vriend ) een weekje Italie

Door: Dave

Blijf op de hoogte en volg Stan & Jordi

31 Augustus 2009 | Italië, Rome

Het weekje is alweer om, en het is verassend snel gegaan! Het is nu alweer maandag, en we moeten straks weer het vliegtuig in om naar Nederland te vliegen. Ik heb er alleen echt geen zin in! Ik kwam hierheen, zonder dat ik iets wist van heel het gebied hier. Ik ben 1x in mijn leven naar Italie geweest, en toen was ik heel erg jong. Vorige week maandag, de 24e van augustus, kwam ik hiernaartoe met het vliegtuig. Toen ik uitstapte had ik alweer spijt dat ik mijn lange broek had aangedaan! Je zal me wel voor gek verklaren, maar t vliegtuig kan behoorlijk fris zijn. Ik liep richting de uitgang en zag in de verte maartje en stan al naar me zwaaien. Nadat ik mijn bagage had gepakt, zijn we met z’n 5en op weg gegaan naar het huis. Ik was toch behoorlijk moe, dus ik ging al met de gedachte in de auto zitten om te slapen. Maar ik heb geen minuut mijn ogen dichtgedaan, omdat ik mijn ogen de kost wilde geven aan het landschap en het hele andere cultuurtje waar ik plotseling in terecht kwam. Ik kan je best vertellen hoe mooi het hier is, maar ik raad je toch echt aan om een keer zelf te kijken!
We hebben heel de week eigenlijk niet veel gedaan, alleen maar genoten van elkaar omdat maartje en ik elkaar ook alweer 6 weken niet hadden gezien. We zijn regelmatig naar t strand gegaan, omdat ik toch wel wat bruiner terug wilde komen. Dat kan makkelijk met het weer hier. Een keer zijn we samen naar een heel mooi strand in Fano gegaan. Het was daar ook echt heerlijk!
Verder heb ik hier iedere dag echt heerlijk gegeten, vooral met Herman & Marion als koks! Lekker pasta, en een soepje zo af en toe, het brood hier is alleen niet zo lekker want dat is behoorlijk droog!
Uit eten hier is ook niet prijzig, en je krijgt er heel veel lekker eten voor terug!
Ik hoop in ieder geval weer snel terug te komen, want het is een heerlijke ontspannende vakantie geweest!

Ciao tutti,

Groetjes Dave

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Stan & Jordi

Ciao, blijf op de hoogte van ons advontuur en schrijf je onderstaand in op de mailinglijst !! Saluti e Arrivederci

Actief sinds 29 Juni 2009
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 254634

Voorgaande reizen:

01 Juli 2009 - 01 Juli 2020

we blijven in Le Marche

Landen bezocht: