Watini's capitolo - Reisverslag uit Corinaldo, Italië van Stan & Jordi Voetman - WaarBenJij.nu Watini's capitolo - Reisverslag uit Corinaldo, Italië van Stan & Jordi Voetman - WaarBenJij.nu

Watini's capitolo

Door: Watini Tjadiwangsa

Blijf op de hoogte en volg Stan & Jordi

30 Juli 2009 | Italië, Corinaldo

Bonjourno allemaal,

The end is near en de tijd is voorbij gevlogen. De eerste dag werd ik goed ontvangen op het vliegveld door de Voemannen. Was heel blij dat ik op Italiaanse bodem stond aangezien het in Nederland pijpenstelen regende. Meteen de eerste dag had ik 36 graden boven me hoofd dus dat beloofde veel goeds! De Voetmannen hebben een aantal veel belovende huizen laten zien en het zal een lastige keuze worden. Verder ben ik naar Senigallia en Jesi geweest en hebben ze me door de mooie, kleine straatjes van Corinaldo geleid. Veel cultuur en verrukkelijk culinair is hier niet te missen en de stranden zijn hemels. En als je er niet van houdt, dan hoef je het alleen maar voor de le gelato te doen! Ronduit, heb het hier heeeeeel erg naar mijn zin gehad. Bij deze bedank ik de Voetmannen voor de gastvrijheid en wens ik ze nog veel succes.

Wist je dat?
- Maartje en ik ons echte helden voelden nadat we de bus hier uitgevogeld hadden.
- Er in de lokale bar een leuke man werkt/mannen komen, en de dames alleen daarvoor al hier naartoe moeten komen!
- Ik alleen op mijn rechterbeen helemaal ben lekgeprikt. (Raar maar waar)
- Ik heel wat kilo's meer in me koffer mee naar huis neem, dan heb meegebracht.
- Dat ik heel wat Italiaanse woorden rijker ben geworden.
- Dat het een regel is dat je 'rikken' moet kennen/leren spelen, anders hoef je niet te komen.

Arriverdeci,

Watini


  • 30 Juli 2009 - 12:46

    Astridvdhoogenband:

    wat een leuke foto,s van jullie allemaal.!vanavond speelt psv voorronde C.L hopelij winnen ze!!!
    Groetjes en veel plezier en succes met alles!
    Astrid.

  • 31 Juli 2009 - 09:11

    Suus:

    Hoi allemaal!

    Leuk dat ik deze site weet te vinden nu :D..was nog niet zo snel ;)! haha..Marion bedankt voor je mailtje! Ramon en ik zijn weer terug van een heerlijke vakantie dus ik ga vandaag lekker genieten thuis van m'n 21e verjaardag! Er hangt op de raam al een plaat met '21, eindelijk verstandig'..dus dat belooft veel goeds haha ;)..

    Ik stuur jullie zsm de andere verjaardagsdata vd band.

    Succes daar nog met het zoeken en stuur die zon maar weer een keer deze kant op!

    Groetjes Suus

    P.s.
    Marion; ben vort ook aan het hardlopen geslagen :D..met een trainingsschema bezig nu en lukt al aardig :D!

  • 01 Augustus 2009 - 08:35

    Cor Houdijk:

    L.s,
    Ik lees dat jullie je al aardig beginnen te settelen. Veel succes in het nu warme en altijd mooie Italië. Wat een prachtige omgeving!
    Groet,
    Cor en Leny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Corinaldo

Stan & Jordi

Ciao, blijf op de hoogte van ons advontuur en schrijf je onderstaand in op de mailinglijst !! Saluti e Arrivederci

Actief sinds 29 Juni 2009
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 254633

Voorgaande reizen:

01 Juli 2009 - 01 Juli 2020

we blijven in Le Marche

Landen bezocht: