Domani Domani zoals in "ik vertrek" !! - Reisverslag uit Corinaldo, Italië van Stan & Jordi Voetman - WaarBenJij.nu Domani Domani zoals in "ik vertrek" !! - Reisverslag uit Corinaldo, Italië van Stan & Jordi Voetman - WaarBenJij.nu

Domani Domani zoals in "ik vertrek" !!

Door: Herman & Marion Voetman

Blijf op de hoogte en volg Stan & Jordi

21 December 2009 | Italië, Corinaldo

Domani domani ‘t is hier Italie !!

Even een kort berichtje.

Ik, wij, hebben vaak getwijfeld aan de inhoud, eerlijkheid en spontaniteit van programma’s zoals “ik vertrek”.

Nou ik kan je hierbij zeggen dat wij steeds meer gaan twijfelen aan onze twijfels en dat die programma’s misschien toch echter zijn dan ze lijken.

Wij spreken inmiddels uit ervaring !

Voor zover dit korte berichtje en wellicht morgen meer spannends !

Saluti a tutti e Arrivederci !

en weet je: dat ik nu snap waarom er zoveel Italianen 's ochtends ruim voor 12.00 al een Prosecco drinken, houdt je heel kalm en ontstressed.

Ps. Ook hier heeft het gesneeuwd, kunnen het tuinpad niet omhoog komen zodat de auto bovenaan de heuvel geparkeerd staat, en zelfs dan moesten Jordi & Stan vanochtend om kwart voor 7 de auto uit om de duwen. Kijk maar ff op de foto’s hoe mooi hier!

  • 21 December 2009 - 12:43

    Maartje & Oma:

    mooie foto's!!

  • 22 December 2009 - 20:18

    B&A:

    Nog iets spannends te melden ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Corinaldo

Stan & Jordi

Ciao, blijf op de hoogte van ons advontuur en schrijf je onderstaand in op de mailinglijst !! Saluti e Arrivederci

Actief sinds 29 Juni 2009
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 254641

Voorgaande reizen:

01 Juli 2009 - 01 Juli 2020

we blijven in Le Marche

Landen bezocht: